برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

خیریت بی‌پایان طارمی | ستاره بوشهری در یک قدمی میلان + عکس

  • کد خبر: ۱۷۳۳۴۴
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
خیریت بی‌پایان طارمی | ستاره بوشهری در یک قدمی میلان + عکس
بزرگترین روزنامه ایتالیا از مهدی طارمی به عنوان گزینه اصلی میلان برای تقویت خط حمله تیم استفانو پیولی نام برد.

به گزارش شهرآرانیوز، غول‌های کشور چکمه مصرانه خواستار جذب مهدی طارمی هستند و پس از اینکه کوریره دلو اسپورت از علاقه رم به مهاجم ایرانی پرده برداشت، حالا بزرگترین روزنامه ایتالیا یعنی گاتزتا دلو اسپورت نیز در شماره امروز خود از تلاش میلان برای استخدام مهدی طارمی خبر داده است.

گاتزتا تیتر "گزینه میلان، طارمی است" را روی صفحه نخست خود به کار برده و در ادامه نیز نوشته است که روسونری حاضر است برای به خدمت گرفتن آقای گل لیگ برتر پرتغال، مبلغ مورد نظر پورتو را پرداخت کند.

در این گزارش آمده است:
بازیکن شماره ۹، استاد در گرفتن ضربات پنالتی، مهاجم نوک در تیم ملی و زننده یک گل قیچی برگردان تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا. اطلاعات را به هم وصل کنید و نامی که به ذهنتان می‌آید را مشخص کنید: به نظر می‌رسد این شخص اولیویه ژیرو باشد. اما در واقع این مهدی طارمی است که در حال حاضر یک کاندیدای بسیار جدی برای تقویت خط حمله میلان است. طارمی وضعیت خاصی دارد، او تقریباً در سطح بالای فوتبال منحصر به فرد بوده و دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند برای میلان پیولی بسیار مفید باشد.


قبل از صحبت در مورد او، اجازه دهید درباره آینده تیم صحبت کنیم. سه بازیکن برای تصاحب پست شماره ۹ میلان در فصل آینده با یکدیگر رقابت می‌کنند. مهدی طارمی ۳۰ ساله یک ایده قوی برای حمایت از ژیرو است.

همیشه سبک بازی مهدی طارمی را دوست داشته اند؛ چون می‌جنگد، در محوطه جریمه حضور دارد، شخصیت کامل فوتبالی دارد و مهمتر از همه گل می‌زند: ۵۷ گل برای پورتو در ۲ فصل اخیر. درست است که گل‌های او در لیگ پرتغال بوده و نه لیگ برتر، اما آنجا لیگ ارزشمندی است.
خیریت بی‌پایان طارمی | ستاره بوشهری در یک قدمی میلان + عکس
در حال حاضر سه نامزد برای خط حمله میلان مطرح است: مهدی طارمی، آلوارو موراتا و جیانلوکا اسکاماکا. موراتا اولین ایده میلان بود، چون بازیکن باهوشی است و همیشه در سطح بالای فوتبال اروپا بازی کرده است. مطمئنا او به اعتماد نیاز دارد. نکته این است که عملیات جذب موراتا بسیار سنگین است چرا که اتلتیکو برای او ۲۱ میلیون یورو درخواست کرده است. ضمن اینکه او دستمزدی بین ۵ تا ۶ میلیون یورو در هر فصل می‌خواهد.

به سراغ گزینه‌های دیگر برویم. اسکاماکا همیشه در لیست میلان بوده است. او جوان است و یکی از جذاب‌ترین مهاجمان مرکزی نسل جدید است. با وستهم می‌توانیم در مورد قرارداد قرضی صحبت کنیم. با این حال طارمی در روز‌های اخیر بی نظیر است. پورتو درخواست ۲۰ میلیون دلار کرده است با این حال، مذاکرات ادامه دارد.
خیریت بی‌پایان طارمی | ستاره بوشهری در یک قدمی میلان + عکس
این رقم برای میلان خبر بدی است. طارمی در پورتو بازی می‌کند. باشگاهی که به اندازه کافی سخت گیر است. او فقط یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد، اما پورتو برای طارمی کمتر از ۲۰ میلیون نمی‌خواهد. این بازیکن برای تیم کونسیسائو خیلی مهم است. میلان، اما حتی با این شرایط به جذب ایرانی فکر می‌کند؛ و طارمی؟ طارمی ایده‌های جالبی دارد: برای او شغل و آینده مهم است، نه پول. او پیشنهاد مهم عربی از الهلال داشت. اما آن را رد کرد، زیرا می‌خواهد در اروپا بازی کند و سال‌های دور از اروپا را جبران کند. طارمی در سال ۲۰۱۹ و پس از سال‌ها بازی بین ایران و قطر وارد پرتغال شد. در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ به ریوه آوه پیوست و سپس به سطح بالاتری رفت: پورتو. در گام بعدی، حضور در میلان ایده آل خواهد بود.
خیریت بی‌پایان طارمی | ستاره بوشهری در یک قدمی میلان + عکس
اما خیلی چیز‌ها به چند روز آینده بستگی دارد، یک دلیل دیگر این است که علاقه‌ای از سوی چند تیم برتر به طارمی وجود دارد. البته یک مانع نیز همیشه وجود دارد و باید آن را در نظر گرفت: وضعیت بازیکنان غیر اروپایی برای میلان. در صورت انتخاب طارمی، میلان باید ساموئل چوکووئزه، اولین گزینه خود برای تقویت پست وینگر راست، که ویارئال همچنان برای او ۳۰ میلیون درخواست می‌کند را کنار بگذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->